Батьки і діти – це любов і сльози,
Це вічне щастя і одвічний біль,
Це – сонце і тепло, сніги й морози,
Мед на вуста й на вічні рани сіль.
Як на троянді – колючки і квіти,
Так і в житті є радість і печать,
Високі мрії й дуже різні діти…
Чому таке трапляється, на жаль?
Всім хочеться все мати в ідеалі,
Причому, водночас і без зусиль.
Щоб щастя без труда й печалі
Пливло саме у руки звідусіль.
Та у житті такого не буває,
Й запам’ятати треба, в чому річ:
Зоря щаслива лиш тоді засяє,
Якщо трудитись будеш день і ніч.
А діти – це і щастя, і турбота,
Відповідальність і тривога теж,
Без відпочинку й вихідних робота,
Любов така, яка не має меж.
Шановні батьки!
Якщо ви бажаєте щоб у Ваших дітей було цікаве та ефективне навчання, уроки проводились з використанням ІКТ, про своїх дітей дізнавались користуючись Інтернет послугами, Ваші сини та доньки обов'язково навчилися швидко читати і грамотно писати, були дбайливо доглянутими в школі -- Ваша вчителька я Савіцька Ганна Федорівна!
Мій кабінет №25 ( 3 поверх)
Працюю: понеділок - п'ятниця з 9:00 до 14:00
12bonh34@gmail.com
skype: anet48
Рекомендації щодо організації
правильного
режиму дня першокласника
1. Правильно обладнайте робоче місце дитини
Стілець повинен мати спинку, на якій в області попереку повинен бути
спеціальний валик, що не дає м'язам перенапружуватися. Ступні дитини повинні
упиратися в підлогу так, щоб кут між стегном і гомілкою був прямий. Глибина
стільниці повинна бути 60-80 см, ширина - 120-160 см. Для підручників потрібно
придбати спеціальну підставку, та поставити її на відстані витягнутої руки від
очей. Якщо книга буде лежати збоку від маленького учня,часті нахили голови
перевантажать шийний відділ і спровокують головні болі. Відстань між очима
дитини і робочою поверхнею: повинно відповідати 30-35 см. З лівого боку
обов'язково повинен стояти світильник - крім основного освітлення. Пам’ятайте ,
що світильники з люмінесцентним освітленням можна використовувати тільки з 12
років - вони дуже стомлюють очі, тому краще користуватися звичайними ламповими.
2. Правильне харчування обов’язкове
Хороший сніданок дуже необхідний. Приготуйте теплу їжу: кашу, омлет, запіканку,
сирники. Корисні речовини надходять в кров, і та у свою чергу живить мозок,
який буде активно працювати. Як перекус в школі давайте дитині з собою печиво і яблуко.
3. Проводжайте дитину теплими словами з побажанням гарного дня
Не прощайтеся з дитиною фразами – "дивись не бешкетуй", «веди себе добре», «щоб
сьогодні не було поганих оцінок» , «якщо ти зробиш, то ...» і т.д , дитина не
комп’ютер щоб її такими фразами програмувати. Побажайте краще удачі, та
підбадьорте, якщо знаєте , що сьогодні такий важкий день для вашої дитини.
4. Навчіть своє чадо «тримати спину»
Для цього привчайте дитину щодня виконувати 10 простих вправ.
Нахили. Початкове положення - сидячи з витягнутими вперед ногами на підлозі.
Потрібно спробувати нахилитися якнайнижче і обхопити руками пальці ніг.
Піднятися в початкове положення і повторити 5 разів.
Махи ногами. Початкове положення - лежачи на правому боці, права рука під
головою, ліва перед собою. Повільно піднімати рівну ліву ногу вгору й опускати
15 разів. Повторити вправу для правої ноги, перекинувшись на лівий бік.
Книга. Початкове положення - вис на шведській стінці. Сідницями і спиною
потрібно щільно торкатися стіни. Повільно підняти рівні ноги, не відриваючи
сідниць, повторити 5 разів.
Йога. Початкове положення - поза йогів із зімкнутими ступнями ніг. Тримати спину
прямо і сидіти 15-20 секунд, розслабитися і повторити 7 разів.
Сонечко. Поставте малюка впритул до рівної стіни, стежачи за тим, щоб він
торкався стіни трьома точками - плечима, сідницями і п'ятами. Руки підняти
вгору і повільно опускати в сторони по колу, не відриваючи від стіни. Повторити
5-7 разів.
Стільчик. Початкове положення те ж, руки вздовж тулуба, долонями до стіни.
Повільно, не відриваючи тіла, ковзати по стіні, намагаючись сісти. Повторити
5-7 разів.
Замок. Початкове положення - стоячи. Відвести одну руку за голову, другу - за
лопатки, спробувати зімкнути руки або як можна більше наблизити їх одне до
одного. Повторити 5-7 разів.
Ванька – встанька . Початкове положення - лежачи на спині. Плавно, намагаючись
тримати спину рівною, піднятися в положення сидячи. Опуститися, повторити 5-7
разів.
Човник. Початкове положення - лежачи на животі. Руки відвести назад, підняти
голову і плечі і повільно відірвати від підлоги ноги. Затриматися в такому
положенні 5 секунд, опуститися, повторити 5 разів.
Полумостік. Початкове положення - лежачи на спині, ноги зігнуті в колінах.
Зробити вдих і повільно підняти таз, щоб утворювалася пряма лінія. Затриматися
на пару секунд і на видиху опустити таз. Повторити 7 разів.
5.Слідкуйте за зором дитини
Включіть в раціон чорні ягоди, риб'ячий жир, печінку, морквяний сік ,оливкову олію - вони багаті вітаміном А, який покращує зір, знімає втому з очей.
Під час виконання домашніх завдань, стежте, щоб кожні 20 хвилин у дитини була
перерва. У цей час краще робити очну гімнастику: нехай малюк постане біля
вікна, зосередиться на намальованою на ньому точці і рахує до 10.
Комп'ютерні ігри сильно напружують зір.
6. Слідкуйте за вчасним виконанням домашнього завдання
Оптимальний час для домашнього завдання - 15-16 година. Починати з самого
важкого, поки увага на висоті. І не намагайтеся зробити всі уроки відразу, не
перевантажуйте дитину. Тривалість безперервного читання не повинна перевищувати
8 хвилин, а оптимальна тривалість безперервного письма - 2 хвилини. Крім цього,
через кожні півгодини занять потрібно робити 5-хвилинну гімнастику для рук.
Згадайте старий віршик: «Ми писали, ми трудились, наші пальчики стомились...» і
стискайте пальці разом з дитиною.
7. Слідкуйте за режимом сну
Сон першокласника становить 11-12 годин на добу, при цьому шестирічкам
необхідний 1-2-годинний денний сон. Не забувайте провітрювати кімнату перед
сном
8. Частіше хваліть
Спілкуйтеся зі своїм першокласником, уважно слухайте його розповіді про школу,
обговорюйте всі події, що відбуваються в його житті. Частіше хваліть малюка,
він потребує вашої підтримки. Заохочуйте кожне маленьке і велике досягнення:
справа в тому, що особливо у віці 6-7 років діти орієнтовані на реакцію
дорослих.
9. Не перевантажуйте портфель
10. Поцікавтеся до якої групи здоров’я відноситься ваша дитина
1 вересня треба прийти до школи з довідкою, в якій вказана група здоров'я
дитини. Справа в тому, що шкільні заняття фізкультурою - це величезне
навантаження на організм, що росте, і ви повинні бути впевнені, що вашому
малюкові вона під силу. Залежно від стану здоров'я з самого народження всі діти
діляться на групи, і для кожної з них повинні бути розроблені свої фізичні
навантаження. Зрівнювати всіх дітей у класі не можна: те, з чим легко
справляється дитина з I групою здоров'я, зовсім не під силу дитині III-V групи.
Група I - діти здорові, з нормальним психічним розвитком і що хворіють не
частіше 3-4 разів на рік. Діти цієї групи не мають вад розвитку або інших
порушень внутрішніх органів.
Група II - діти здорові, але які можуть мати невеликі проблеми зі
здоров'ям, наприклад, дитина може страждати алергічним захворюванням або мати
зайву вагу. Також - діти з хронічними захворюваннями в стадії стійкої
клініко-лабораторної ремісії (не менше 3-5 років) або частими ГРЗ.
Група III - діти з хронічними захворюваннями або вродженими вадами
розвитку з періодами загострення.
Група IV - діти, які мають значні відхилення у стані здоров'я зі зниженими
функціональними можливостями.
Група V - це найважча група здоров'я: діти, хворі на хронічні захворювання
зі значно зниженими функціональними можливостями, інваліди.