П`ятниця, 22.11.2024, 11:41
Вітаю Вас Гість | RSS
Вчитель-новатор
Головна
Реєстрація
Вхід
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0

3D карта

Погода

Вхід

Головна » Статті » Навчаємо цікаво і ефективно

Сучасні педагогічні технології

Сучасні педагогічні технології

 
Випереджальне навчання орієнтоване на успішне навчання всіх учнів, дає їм можливість набути нави­чки, необхідні для спілкування та співпраці.
Основні принципи
Успіх — основна умова розвитку учня; комфорт­ність навчання; попередження помилок, а не робо­та над ними. Диференціація (відповідні завдання для кожного); послідовність, системність подачі змісту на­вчального матеріалу; індивідуалізація навчання.
Випереджальне введення деяких складних питань програми (перспективна підготовка); коментоване управління, використання опорних схем, наступність навчання.
Комп'ютерні (інформаційні) технології навчан­ня спрямовані на формування навичок роботи з ін­формацією, дослідницьких умінь, уміння приймати оптимальне рішення, цілісне інформаційне забезпе­чення.
Основні принципи
Оптимальне поєднання індивідуальної й групової роботи; підтримання психологічного комфорту; прин­ципи адаптивності, управління.
Використання на всіх етапах процесу навчання; формалізована модель змісту, статистична, текстова, графічна, ілюстративна інформація; надання індиві­дуальної допомоги учням.
Проблемне навчання — така організація процесу навчання, в основі якої лежить стимулювання викла­дачем самостійної пошукової діяльності школярів із розв'язання навчальних проблем і в ході якої форму­ються нові знання, уміння, навички та розвиваються здібності, активність, зацікавленість, ерудиція, творче мислення та інші особистісно значимі якості.
Технологія програмованого навчання — навчання на основі науково розробленої програми, яке враховує індивідуальні особливості учнів.
Управління засвоєнням навчального матеріалу за допомогою машин; навчальний матеріал — сукупність невеликих блоків інформації.
Покрокове розкриття і вивчення навчального ма­теріалу, використання спеціальних технічних засобів, забезпечення зворотного зв'язку.
Система розвивального навчання
Основні принципи
Високий загальний розвиток особистості; гармо­нізація змісту.
Цілеспрямований розвиток на основі комплекс­ної розвивальної системи; системність і цілісність розкриття змісту; провідна роль теоретичних знань; навчання на високому рівні утруднень при вивченні навчального матеріалу; просування у вивченні матері­алу швидкими темпами; усвідомлення учнем процесу учіння; залучення раціональної та емоційної сфери; індивідуальний підхід.
Кожний елемент знань засвоюється у зв'язку з ін­шими; розвиток спостережливості та пізнавального
Інтересу; використання колективних та індивідуаль­них форм, інформаційних і пошукових методів; сти­мулювання самостійної діяльності учнів.
Сутність модульного навчання полягає в тому, що учень самостійно досягає конкретної мети навчально-пізнавальної діяльності в процесі роботи з модулем. Модуль — це цільова функціональна одиниця, в якій навчальний зміст і технологію оволодіння ним об'єд­нано в систему високого рівня цілісності.
Особистісно орієнтоване навчання. Така організація процесу навчання, в основі якої лежить визнання інди­відуальності, самобутності, самоцінності кожної людини, що вимагає забезпечення розвитку і саморозвитку осо­бистості учнів виходячи з виявлення його індивідуаль­ного, неповторного, суб'єктивного досвіду, здібностей, інтересів, ціннісних орієнтацій, можливостей реалізувати себе в пізнанні, навчальній діяльності, поведінці.
Кооперативне навчання. Така організація процесу навчання, в основу якої покладено навчання школярів у малих групах, побудоване таким чином, що основна відповідальність за пізнавальний процес лежить на са­мих учнях (навчання, орієнтоване на учня).
Інтерактивне навчання. Це спеціальна форма ор­ганізації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успіш­ність, інтелектуальну спроможність. Навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів: співнавчання, взаємонавчан-ня (колективне, групове, навчання у співпраці), де і учень, і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб'єктами навчання.
Проектне навчання. Один з варіантів продуктивно­го навчання, метою якого є не засвоєння суми знань і не проходження освітніх програм, а реальне викорис­тання, розвиток та збагачення власного досвіду учнів та їх уявлень про світ. Виходячи зі своїх інтересів, діти разом з учителем проектують вирішення якого-небудь практичного завдання.
Категорія: Навчаємо цікаво і ефективно | Додав: ОРЕСТ (14.09.2014)
Переглядів: 581 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Годинник

Друзі сайту
  • Червоноградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1
  • Творча майстерня Анни -->

  • Плеєр


    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz